Tillbaka!

Tillbaka från joggingturen! :D Det började att regna, vilket faktiskt var skönt med tanke på hur varm man blir när man joggar!

Förresten, tack för alla söta kommentarer jag får! Många säger att det är en rolig blogg, vilket är kul att höra. Jag menar, jag är ju rolig! Alla älskar mig. Tihi. Alla älskar dockan Fianna.
Näe, nu blev jag lite för egoistisk va? Förlåt...

Och by the way... Är det någon med något förslag på vad jag kan skriva om? :) Frisyrtips kanske...? Eller så kan jag visa alla mina väskor, eller göra ett videoinlägg (men för det vill jag ha flera kommentarer!), eller så... Ja, har ni något förslag? Om inte så lovar jag att jag kommer på något. Inläggen för idag är inte klara på lång väg! Det kommer massor av flera.



Kommentarer
Postat av: clara

visa alla dina väskor !! :D

2009-05-05 @ 18:12:29
URL: http://bjornsdotters.blogg.se/
Postat av: Anonym

videoinlägggg:D

2009-05-05 @ 18:16:18
Postat av: Anonym

du borde typ söka hjälp, du kan fan inte ha alla hästar hemma om du gör en blogg om en jävla barbie-docka HAHAHAHAHAHAH patetiskt!

2009-05-06 @ 00:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback