Min dag

Hej hej! Förlåt för att jag inte skrivit tidigare, men jag har ju haft fullt upp hela dagen!
Först var jag tvungen att göra en massa skolarbete som jag hamnat efter med, och sedan umgicks jag lite med Yasmin och min söta lillasyster Anna!


Jag höll på att dö när jag pluggade det hemska ämnet biologi!


Men jag gav mig själv en belöning, såklart! ;)


Dagens outfit - rosa mjukiskläder för en hemmadag


Och mina favoritskor!


Jag och min lillasyster Anna-Panna. Sötnos!

Ja, det var min dag det! Jag fick mycket gjort, men ändå så var det en ganska lugn dag. Vad har ni gjort idag? Skola?

Kommentarer
Postat av: :)

Japp, jag har varit i skolan:) Söt lillasyster:)

2009-05-05 @ 07:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback