Kommentarer

Okej, nu har jag över hundrafemtio (snart hundrasextio) besökare, och jag tror att en del av anledningen till att många inte kommenterar är att jag måste godkänna kommentarerna först. Så nu tar jag bort det! Däremot så läser jag alla kommentarer, och om det står något kränkande eller liknande tar jag genast bort det.
Puss och kram på er mina små pärlor!

Förresten, jag kommer att lägga in ett långt inlägg snart som heter En dag med Fianna. Där får ni följa mig en hel dag från att solen går upp till att solen går ner! I bilder alltså...

Kommentarer
Postat av: :)

Vad kul!

2009-05-03 @ 18:53:36
Postat av: :)

Vad kul!

2009-05-03 @ 18:54:05
Postat av: FridaOhlin

Vad vill du veta om mig? Fråga mig vad du vill under inlägget ''FRÅGA''

2009-05-03 @ 19:53:32
URL: http://fridaerikaborgohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback