Hemma

Tjoho alla sötnosar! Nu har jag kommit hem från stan. Det gick ganska snabbt va?
I alla fall, när jag kommer hem och loggar in så har jag ju redan fått fem kommentarer! Vad glad jag blir! Det är ni läsare, och speciellt ni som kommenterar, som får mig att vilja fortsätta och skriva mer och mer. Jag älskar er alla, puss puss!

När jag var i stan hittade jag faktiskt två saker!


Jag på Drottninggatan


Det här är mina gamla solglasögon som tyvärr gick sönder...


...så idag köpte jag dessa!


Visst är de snygga på mig?


Jag köpte även ett par byxor!

Åh, vad jag älskar stan. Allt som har med stan att göra! Eller nej, inte all trafik och alla gaser som är dåliga för miljön... Jaja, jag brukar inte bry mig om sådant, så varför börja nu? :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback