En dag med Fianna


Godmorgon! Efter min skönhetssömn vaknar jag i mina sidenlakan...


...med ett hemskt hår! Herregud, får ni också otroligt fult hår när ni vaknar?


Efter att ha borstat håret och tänderna äter jag frukost. Special-K red berries är en favorit!


Därefter väljer jag med möda ut något att ha på mig under dagen. Idag blev det denna söta klänning!


Håret måste förstås upp också! Jag har tyvärr en bad hairday, så jag sätter upp det i en knut.


Jag brukar tillbringa hela dagen med Yasmin, och vi brukar gå på café eller shoppa. Ser ni hennes snygga ögonskugga förresten?


Dags att byta om inför kvällen!


Partytime!


Vi brukar gå till ett disco i närheten och dansa till klockan tre!


På något sätt tar jag mig hem...


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gulligt :D gör videoinlägg! :)

2009-05-04 @ 11:21:07
Postat av: :)

Vad kul!

2009-05-05 @ 08:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback